Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

KSC USP.45 Tactical.

Προχτές τελείωσα τη μετατροπή του νέου μου USP σε USP Tactical. Μεταλλικό σώμα από Shooters Design σε εξωτερική διάμετρο 16mm για να έχω μεγαλύτερη αληθοφάνεια και "κομμένος" κόκορας από το USP Compact της ίδιας εταιρείας. Επίσης στα 16mm είναι και τα αξεσουάρ του Mk23 μου και έτσι μπορώ να χρησιμοποιώ τα ίδια, ακόμα και τον ψεύτικο σιγαστήρα. Μπορώ να πω ότι η αλλαγή του κόκορα ήταν τρομερά δύσκολη καθώς το δοκίμαζα 1η φορά και δεν είχα ξαναλύσει το πιστόλι. Μου πήρε περίπου 3 ώρες να αλλάξω τον κόκορα, αλλά τώρα όλα είναι οκ. Θέλω ακόμα να πάρω ένα 6.01mm inner barrel από την PDI για να έχω καλύτερη ευστοχία και ένα σετ ελατήρια 150% για να κινείται το μεταλικό slide πιο εύκολα. Θέλω να πάρω και ένα σετ tritium sights της Kimber αλλά δεν ξέρω τι παίζει με τον νόμο στην Ελλάδα.
Οι λεκέδες είναι από το λάδι σιλικόνης και το γράσσο. Μου αρέσει πιο πολύ το πίσω μέρος του πιστολιού τώρα και πιστεύω είναι πιο tactical.

2 σχόλια:

greg0803 είπε...

gia sou file mou. na se rotiso kati??? ego pou eimai 17 xronon boro na paro ena airsoft??? kai an nai apo poy???

Morfeas333 είπε...

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά τώρα είδα το σχολιό σου. Για να είσαι νόμιμος πρέπει να είσαι πάνω από 18, αλλά ξέρεις τι συμβαίνει πάντα στην Ελλάδα. Πάντως να ξέρεις ότι σε επίσημα παιχνίδια δεν θα μπορείς να παίξεις, παρά μόνο με φίλους σε "κλειστούς" χώρους. www.vasilikos.com.gr και airsoftcenter.gr είναι δύο από τα ελληνικά μαγαζιά. Ελπίζω να βοήθησα και να μην ξεχάσεις να πάρεις γυαλιά αν θελήσεις να παίξεις. Κάνε και μια έρευνα στο google για να βρεις και άλλα site με airsoft από Ελλάδα. Η κοινότητα έχει αρχίσει και αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς.