Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Mossberg 500 Cruiser replica

Σήμερα μου ήρθε ακόμα ένα απόκτημα για την συλλογή μου, πουμε κάνει να νιώθω σαν να είμαι μέλος της SWAT. Είναι το αντίγραφο της Mossberg 500 Cruiser. και φυσικά όπως και σε όλα, έχει τα υπέρ και τα κατά του. Η καραμπίνα μοιάζει σε ποσοστό 90% με την αληθινή και έχει μεταλλικά τμήματα σε όλα τα σημεία που έχει και η αληθινή. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι αντί να ρίχνει 3 bbs μαζί, όπως η άλλη καραμπίνα που έχω, ρίχνει μόνο ένα τη φορά. Κατά τα άλλα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και για 27Ε που έκανε μαζι με τα μεταφορικά από Πολωνία είναι από τα αεροβόλα με την καλύτερη αναλογία τιμής-προσφοράς. Η δύναμή της όμως δεν επιτρέπει για χρήση σε CQB, αφού ρίχνει στα 400fps. Αυτό φτιάχνεται εύκολα με μια αλλαγή πιο αδύναμου ελατηρίου. Στην παραπάνω φωτογραφία είναι μια αληθινή mossberg, αλλά αυτή του airsoft δεν έχει καμία διαφορά (κάτω φωτογραφία, με airsoft shell). Τώρα το μόνο που λείπει είναι μια θήκη (scabbard) με molle για να την έχω στο σακίδιο, για να "ανοίγω" κλειδαριές στις πόρτες όπως κάνει και η SWAT.

Θεωρώ την αληθοφάνεια του αεροβόλου αρκετά ικανοποιητική.

Το ejection port μοιάζει όπως και στην αληθινή. Το hop-up είναι σε αυτό το σημείο.

Το μόνο αισθητικό μειονέκτημα είναι το πάνω σημείο της λαβής, που υπάρχει ένα μεγάλο κενό.

Ο γεμιστήρας της καραμπίνας είναι ο πάνω. Θα προτιμούσα να παίρνει shell (κάτω).

6 σχόλια:

m.imakos είπε...

Πολωνία είπες?Μέσω Ιντερνετ?Θέλω κι εγώ να φέρω AEG αεροβόλα από εξωτερικό αλλά έχω ακούσει πως τα κρατάνε στο τελωνείο και στα δίνουν μετά από μήνες.Άσε που δεν ξέρω τι διασικασίες πρέπει να κινήσω για να μου τα εκτελωνίσουν.Μήπως μπορείς να βοηθήσεις?Ευχαριστώ

Morfeas333 είπε...

Καλησπέρα. Το τελωνείο υπάρει μόνο για ότι έρχεται εκτός Ε.Ε., για εντός Ε.Ε. δεν υπάρχει έλεγχος, όπως ορίζει και ο νόμος. Αν παραγγείλεις εκτός Ευρώπης και κολλήσει στο τελωνείο-σύμφωνα με το νόμο-πρέπει να τους πας μια υπεύθυνη δήλωση ότι είσαι άνω των 18. Στην χειρότερη περίπτωση ίσως χρειαστεί να πας στη αστυνομία για περαιτέρω χαρτομάνι, αλλά επειδή τους ενδιαφέρουν τα αληθινά όπλα-και καλά κάνουν-τα χαρτιά τα έχεις το πολύ σε 15 ημέρες. Η ταλαιπωρία είναι οι τελώνες. Να φανταστείς περιμένω να μου εκτελωνιστεί-δεν το έχουν ελέγξει καν ακόμα-ένα MP7 από Χονγκ Κονγκ πάνω από μήνα επειδή κάποιοι βαριούνται να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

m.imakos είπε...

Τότε μήπως μπορείς να προτείνεις κάποια από τα sites από τα οποία προμηθεύεσαι εντός Ε.Ε. ?Αφορούν spring action αεροβόλα όπως η Mossberg γιατί όπως σου είπα ενδιαφέρομαι για AEG ωστέ να συμμετάσχω σε airsoft πρωταθληματάκια με τους φίλους μου?Thanks

Morfeas333 είπε...

Μπορείς να βρεις από τα φθηνά κινέζικα και τα καλά AEG. Ψάξε στην ελληνική κοινότητα του airsoft για πιο πολλές πληροφορίες. Μην ξεχνάς ότι πρέπει να είσαι άνω των 18 για να παίξεις επίσημα.
http://www.hellasairsoft.com/

m.imakos είπε...

Ναί ρε συ.23 είμαι,φοιτητούκλες είμαστε κι εμείς!Μια τελευταία ερώτηση τώρα (σε έχω κουράσει):από τα ιταλικά site που είδα στο hellasairsoft μου λες πως οτιδήποτε παραγγείλω θα μου έρθει χωρίς πρόβλημα στο σπίτι μου ή μήπως τα μεταλλίκα όπλα θα ανιχνευθούν και θα κολλήσουν στο τελωνείο?Ρωτάω γιατί έχω ακούσει πως ενώ τα πλαστικά αεροβόλα περνάνε τα full metal αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα...

Morfeas333 είπε...

Λέμε από Ε.Ε. δεν έχεις σε κανένα πρόβλημα. Μην φοβάσαι. Όσο για το τελωνείο είναι τόσο βλάκες που και πλαστικό όπλο να δουν στο scanner (ο έλεγχος γίνεται μονο για εκτος Ε.Ε.) θα στο κολλήσουν. Εδώ φίλος μου έχει φέρει απενεργοποιημένο AKS-74U από Αγγλία και δεν "κατάλαβε" κανείς τίποτε. Τα πιο πολλά αεροβόλα μου είναι από Ιταλία να φανταστείς.