Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Ανανέωση HK416.


Καλησπέρα ξανά. Το ξέρω έχω να γράψω καιρό, αλλά δυστυχώς έχω τρεξίματα με τη σχολή και άλλα σχέδια αυτόν τον καιρό. Ήδη έχω καθυστερήσει και κάποια άρθρα που έχω υποσχεθεί να γράψω και τα έχω βάλει σε παύση. Προς το παρόν μια γρήγορη ανασκόπηση για το νέο μου κοντάκι στο HK416 μου, το μοντέλο PTS ACS της Magpul ομολογκαρισμένο από τη STAR airsoft και κάποια άλλα καλούδια.

Η ποιότητα του πλαστικού είναι πολύ καλή και τραχιά στην αφή, με την αίσθηση του πλαστικού σαν λάστιχο αυτοκινήτου. Οι χώροι αποθήκευσης είναι περισσότεροι από το UBR και αυτός είναι ένας από τους λόγους που το πήρα. Στον μικρό χώρο από κάτω χωράνε διάφορα μικροαντικείμενα και είναι λίγο μικρότερης χωρητικότητας από αυτόν του UBR, αν όχι ίδιος.

Στους κυλινδρικούς χώρους χωράνε μπαταρίες μεγέθους εώς και CR123, τις οποίες προτιμώ από τις απλές ΑΑ και ΑΑΑ λόγω καλύτερης απόδοσης και μεγαλύτερης χωρητικότητας. Συγκεκριμένα χωράνε 6 ΑΑΑ ή 4 ΑΑ ή 6 CR123.

Θεωρητικά το κοντάκι μπαίνει πολύ εύκολα στον υπάρχοντα κύλινδρο (buffer tube) των Μ4, το μόνο που χρειάζεται είναι να σηκώσεις τη σφήνα που κρατάει κλειδωμένο το μηχανισμό τριβής στη θέση του. Στην πράξη ήταν πιο δύσκολο, αφού η διάμετρος του κοντακίου είναι λίγο μικρότερη από αυτή του κυλίνδρου. Η επαφή ήταν τόσο στενή, που κατάφερα να το βάλω αφού το ψέκασα πολύ με σπρέι σιλικόνης (αν και μετά φάνηκε να λειτουργεί σαν κόλα, παρά σαν λάδι). Ακόμα και τώρα έχει δυσκολία στην κίνηση και δεν μπορώ να βρω εύκολα τα σημεία. Ελπίζω με την χρήση να γίνει πιο εύκολη η κίνηση, ήδη έχει ξεκινήσει να χαλαρώνει.

Η δεύτερη προσθήκη είναι ένα Mapgul ASAP για να μπορώ να χρησιμοποιώ το μονό μου αορτήρα στο Hk416. Ο κρίκος μπορεί να κινείται στο ημικύκλιο σε ακτίνα 180ο και βολεύει στην κίνηση από αριστερό στο δεξί χέρι ενώ ο αορτήρας είναι συνδεδεμένος. Αν και σπάνια έχω το αεροβόλο εκεί, παρά μόνο στα διαλείματα ή στις πορείες πριν τα objectives των σεναρίων. Έχω παρατηρήσει ότι ο αορτήρας δυσκολεύει την κίνηση κατά τη διάρκεια των εμπλοκών.


Αυτά τα νέα μου. Τα άλλα θέματα που έχω βάλει σε παύση θα τα ξεκινήσω πάλι και θα τα ανεβάσω τις ερχόμενες εβδομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: