Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Επιτέλους!Ακόμα μια παραγγελία ήρθε!

Τελικά η παραγγελία μου ήρθε σήμερα. Η παραγγελία των παιδιών έχει κολλήσει στο τελωνείο, αλλά τα δικά μου πέρασαν. Τελικά είναι όπως σου τύχει και δεν ελέγχουν όλα τα πακέτα όπως πρέπει. Στην παραγγελία ήταν ένα M4 CQBR από DBoys, ένα AKS-74U από KLS και ένα thick pad για το Μ14 μου. Τα δύο αεροβόλα είναι ανταλλακτικά και όταν βρω χρόνο θα τελειώσω το Μ933 μου, το HK416 και το AK-β Spetsnaz μου. Το μόνο "πρόβλημα" που βρήκα μέχρι τώρα ήταν ότι το κοντάκι του AKS κολλάει όταν το ανοίξω και θέλει λίγο παραπάνω δύναμη για να κλείσει. Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα σε περίπτωση "μάχης' σε κάποιο παιχνίδι.


Σήμερα βρήκα και ένα site με διάφορα όπλα σε μορφή gif για υπογραφή σε forums. Η διεύθυνση είναι: http://www1.ocn.ne.jp/~avro504/teppoo/menue.html και η κεντρική http://www1.ocn.ne.jp/~avro504/index.html η οποία είναι στα γιαπωνέζικα. Τώρα ετοιμάζω την επόμενη παραγγελία μου, από Χονγκ-Κονγκ και περιμένω να μαζέψω σιγά-σιγά το ποσό της παραγγελίας.
Στην παραγγελία θα είναι και μερικές πλαστικές σφαίρες της Magpul, τις οποίες θα τις βάψω χρυσές. Αυτό θα το κάνω για να τις βάλω στο cheek rest του Μ14 και να μην οξειδωθούν όπως οι απενεργοποιημένες μεταλλικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: