Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Ιδέες για νέα όπλα.

Σήμερα έπαιζα το SWAT4 και χρησιμοποιούσα το taser για να συλλάβω κάποιους εγκληματίες. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο μια εταιρία να έβγαζε ένα αεροβόλο που να έμοιαζε στα taser guns και να είχε ανάλογο τρόπο γεμίσματος, αρκετά χαμηλά fps, ίσως γύρω στα 100-170 fps και μονή βολή ή διπλή, ανάλογα με το είδος taser που αναπαριστάται (M18, X-26, C2 κτλ). Η μικρή δύναμη δεν θα είναι πρόβλημα, αφού θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε κοντινές απόστάσεις. Ούτως ή άλλως και τα αληθινά tasers χρησιμοποιούνται σε αποστάσεις μικρότερες των 6-7 μέτρων. Οι γεμιστήρες θα μπορούν να δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο που δουλεύουν και οι grenades για τα grenade launcher του airsoft.

M18 taser gun με το γεμιστήρα επάνω (μπροστά μέρος).

M18 taser gun με γεμιστήρες εκτός.

Κοντινή άποψη γεμιστήρα για M18 taser guns.

Τώρα πάμε σε πιο εύκολα και άμεσα σχέδια. Θέλω να πάρω ένα M203 κοντό και να το βάλω στο κάτω rail του G36C μου. Μπορεί να μην υπάρχει στην πραγματικότητα ή να μην το έχω βρει σε φωτογραφίες, αλλά με αυτή την διάταξη το μικρό G36 μπορεί να έχει μεγάλη δύναμη πυρός. Το μόνο μειονέκτημα των grenade launchers είναι ότι έχουν πάρα πολύ ακριβά αναλώσιμα και ειδικά οι grenades κοστίζουν 30-50€ καθεμία.
Ένα άλλο σχέδιο που έχω στο μυαλό εδώ και καρό, είναι ένα custom MG36. Αυτή τη στιγμή βαριέμαι να σκανάρω το σχέδιο που έχω κάνει, αλλά αν το φτιάξω έτσι όπως θέλω υπολογίζω να κοστίσει γύρω στα 750€.Γενικότερα μου αρέσει η οικογένεια των G36 και σκέφτομαι να πάρω ένα κιτ μετατροπής σε XM8 για το G36C της TM που έχω και να φτιάξω την υπόλοιπη συλλογή των G36 από της σειρά της STAR.

Ο Μιχάλης έχει το ίδιο G36C (Star) με εμένα και το φινίρισμα του όπλου είναι καλύτερο και όχι τόσο γυαλιστερό σε σύγκριση με της Marui. Επίσης η Star βγάζει όχι μόνο την πλήρη σειρά, αλλά και πλήρη σειρά αξεσουάρ για τα G36, συμπεριλαμβανομένου και του αντίστοιχου grenade launcher. Στην φωτογραφία που ακολουθεί είναι η οικογένεια G36 σε 3D γραφικά από ένα παιχνίδι. Δεν μπορούσα να βρω φωτογραφία με τα αληθινά όπλα, αλλά και αυτή κάνει.
Κλείνω με μια φωτογραφία με τα πράγματα που μου ήρθαν τον τελευταίο μήνα. Η M84 flashbang δεν κάνει τίποτα, είναι κιτ από κομμάτια αλουμινίου και πλαστικού και δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω ούτε σαν bbs container.


Φωτογραφία με θέμα "Ο εξοπλισμός του πράκτορα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: