Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Νέες αφίξεις.

Σήμερα μου ήρθε το G3A4 της Classic Army από το Βασιλικό. Το όπλο είναι αρκετά μεγάλο και βαρύ, αφού είναι όλο μεταλλικό. Έχει μοναδικό serial και το μόνο μεινέκτημα που μπορώ να του βρω είναι το ότι γράφει Kal. 6mm αντί για το 7.62mm, όπως είναι και το αληθινό. Μάλλον θα βάψω το συγκεριμένο σημείο με λίγη μαύρη μπογιά. Το όπλο μου αρέσει πάρα πολύ και μου φαίνεται πως το προτιμώ από το M14 που έχω. Ένα ακόμα συν που έχει, είναι το κοντάκι του που είναι τηλεσκοπικό και μπορεί να κλείνει, μειώνοντας έτσι το μέγεθος και κάνοντας το όπλο πιο εύχρηστο (αν και δεν βολεύει αν θέλεις να σημαδέψεις για μακρινούς στόχους).

Στις παρακάτω φωτογραφίες είναι οι Μ26 χειροβομβίδες και το αντίγραφο του φακού Μ2 που μου ήρθαν την προηγούμενη εβδομάδα. Οι χειροβομβίδες είναι πλαστικές και χρησιμεύουν σαν bbs containers. Θα τις γεμίσω, μάλλον, με σκάγια ή κάτι άλλο, ώστε να βαρύνουν και να τις έχω πάνω μου στα παιχνίδια σαν αληθινές (400-500gr βάρος). Δεν με πειράζει που δεν μπορώ να τις χρησιμοποιήσω. Να πω την αλήθεια, πιο πολύ με πειράζει που βρήκα ένα μαγαζί από Η.Π.Α. που έχει ότι θέλω από απενεργοποιημένα εκρηκτικά (M67, M26, RPG-7, C4 κτλ) και (κατά πάσα πιθανότητα) δεν μπορώ να τα φέρω στην Ελλάδα λόγω της νομοθεσίας. Το site είναι:
http://www.inertproducts.com
Ο φακός είναι αντίγραφο του M3 της Insight Technologies που μπαίνει στα Glock ή σε οποιοδήποτε πιστόλι που έχει rails. Το δοκίμασα στην Beretta M92S και το Sig P226 μου και μπαίνει μια χαρά, μόνο που έχει λίγο τζόγο. Στο G17 της KSC μπαίνει γάντι και δεν κάνει καθόλου θόρυβο. Το φως που βγάζει είναι αρκετά δυνατό και ίσως δοκιμάσω να του βάλω λάμπα τύπου LED. Είναι ιδανικός για τα νυχτερινά παιχνίδια μας και έχει πολύ καλή ποιότητα, δεδομένου ότι πρόκειται για αντίγραφο.

Το G17 με M3 φακό και LAM. Φωτό από το site της KSC.

Η ένταση του Μ3 μέσα σε σκοτεινό δωμάτιο είναι αρκετά καλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: